Servicemodul

Servicesystem giver dig overblik og bedre indtjening på din serviceforretning

Ved at være på forkant med dine kunders behov for service og regelmæssige eftersyn, kan du med soft partners servicesystem til NAV og C5 spare tid og ressourcer.

Servicesystem til Microsoft Dynamics anvendes inden for mange servicetyper f.eks.; kopi- og fax maskiner, elevatorer, instrumenter, kølere, kraner, automater og biler, kort sagt alt der har et serienummer, også når enheden skifter ejer.

Servicemodul til NAV og C5:

  • Tast kun data én gang og disse er tilgængelige overalt i systemet.
  • Fuld overskuelighed i den daglige fakturering af serviceposter og kontrakter.
  • Hold styr på omkostninger, dækningsbidrag på medarbejdere og serviceenheder.
  • Udskrive serviceenhedens historik sammen med arbejdssedlen.
999
g5d

Webintegration

E-handel til Microsoft Dynamics

Med e-Business udnytter du en ekstra forretningsmulighed på din hjemmeside. I dag ved vi med sikkerhed, at 70% af alle søgninger vedr. salg konsulteres via nettet. Hvis brugere får mulighed for, at handle på din hjemmeside, vil du måske opnå salget modsat din konkurrenter. Omkostninger reduceres også i forbindelse med levering af ordrer ved automatisering og selvbetjening. soft partner har stor ekspertise inden for rådgivning og gennemførelse af e-handels projekter.

Vi arbejder ofte sammen med kundernes reklamebureau, for der igennem hurtigere at opnå “det rigtige resultat”. Der findes flere forskellige løsningsmodeller på automatik, og ofte er løsningen givet ud fra hvilken shop du ønsker anvendt. Fælles for alle løsninger er dog, at vi som udgangspunkt bruger NAV og C5 standard e-handelsmoduler 1-2-3, til håndtering af internet ordrer.

Abonnement

Spar tid på vedligeholdelsen af de løbende abonnementer

Rigtig mange virksomheder foretager deres styring og løbende abonnementsfakturering i eksterne programmer som f.eks. Excel. Det har den ulempe at disse sjældent er integreret med økonomisystemet og det betyder at faktureringen skal foretages manuelt for hver enkelt kunde. Med soft partners integrerede abonnementsmodul, bliver den løbende styring af firmaets abonnements fakturering meget effektiv.

I en travl hverdag er det ikke altid muligt at gennemføre fakturerings rutinerne så denne arbejdsproces medvirker til at der løbende sikres en optimal debitor- og likviditetsstyring. Det rådes der bod på med soft partners nye abonnementssystem.

Vi har oprettet et ekstra abonnentskartotek, der er linket op på dine kunder, så vedligeholdelsen foretages direkte fra kundekartoteket. Selve abonnementet hentes fra varekartoteket og du kan derfor oprette et ubegrænset antal abonnementer pr. kunde.

På hver abonnementslinje tilføjes notat med beskrivelse af f.eks. opsigelsesvarsel eller anden juridisk information og dette udskrives sammen med fra og til perioden på faktura udskriften. Periodelængder, kan frit defineres efter eget valg, f.eks. dage, måned, kvartal, år osv.

Før næste faktureringsperiode kan leveres en udskrift, som indeholder nødvendige informationer for næste periode. På faktura dagen aktiveres en kørsel, der automatisk opretter periodens ordre, selvfølgelig hentet fra den enkeltes kundes informationer i soft C5 Abonnementssystemet, og nu ligger ordrene klar til fakturering.

Efterfølgende kan massefakturering foretages og her anvender vi standard C5 systemet. Efter endt fakturering rykkes næste faktura periode frem som angivet i abonnementssystemet.

666

Lagerhotel

Skræddersyet til moderne danske lagerhoteller

soft partners tillægssystem til Microsoft Dynamics er skræddersyet til det moderne lagerhotel.

Fra kundens vare ankommer og til de forlader lageret igen, er systemet designet til at være så simpelt som muligt at betjene, men avanceret under overfladen og med mange muligheder for at tilpasse sig netop Deres metoder og arbejdsgange.

Brug for en tilretning? Ring nu på 33 98 63 98