Microsoft Dynamics Navision er specielt udviklet til din hverdag

Microsoft Dynamics Navision er specielt udviklet til at understøtte arbejdsgange i virksomheder i forbindelse med økonomistyring, administration, kunde-/leverandørstyring og internetaktiviteter. Det består af en række helt nye integrerede web-baserede værktøjer til kundestyring, leverandørstyring, e-handel, onlineadgang til systemet samt elektronisk dokumentudveksling.

Navisions teknologi giver mulighed for online-back up, automatisk håndtering af rapportudskrivning, massebogføringsudskrifter, opdatering og vedligeholdelseskørsler af kundeemner i CRM og meget andet.

Hurtig og nem implementering

soft partner as leverer hurtigt og nemt nøglefærdige implementeringer af Microsoft Dynamics Navision. Det er en enkel standardløsning, der er parat til brug lige fra start. Det enkle system sikrer dig hurtig implementering – inklusive overgangstiden til træning af dine ansatte. Det grafiske brugerinterface følger Microsofts standarder.

Det fulde overblik

Navision’s avancerede logistikværktøjer skaber totalt overblik over de varer, som ligger på lageret – og ikke kun over varer, som køres ind og ud derfra. Det giver din virksomhed helt nye muligheder for at styrke overblikket og optimere varehåndteringen, pladsudnyttelsen og ordrehåndteringen.

Microsoft Dynamics Navision Avanceret Logistik giver dig fx mulighed for at:

  • Se, hvor en vare ligger, selv om den er placeret flere steder

  • Køre med flydende lager

  • Opdele lageret i alle typer af zoner – alt sammen på tværs af lokationer

Microsoft Dynamics Navision viser også automatisk, hvornår en vare skal genbestilles. Genbestillingen kan også foregå automatisk, hvor den styres enten fra leverandøren, fra andre lokationer eller fra andre lagerzoner. Systemet understøtter tillige modtagelse af varer, afsendelse af varer direkte fra modtagelsen – og naturligvis også, at du lægger varerne direkte på lager, flytter rundt på dem etc.

Fuldt Web, Tablet, Windows og Office-integration

Microsoft Dynamics NAV og Office 365 er den perfekte kombination til virksomheder. Når din e-mail, kalender og dokumenter hænger tæt sammen med regnskabsdata og rapporter – og understøtter virksomhedens processer, så får du en integreret oplevelse, som ingen andre virksomhedsløsninger/ERP-systemer kan matche.

Du kan nemt få overblikket på din hjemmeside og dykke ned i detaljerne i Microsoft Dynamics NAV – uden at skulle skifte fra den ene applikation til den anden.

En konsistent brugeroplevelse på tværs af forskellige enheder, f.eks. bærbar PC, telefon eller tablet, gør det let for dig, at udføre de daglige opgaver, uanset om du er på kontoret eller på farten.

777
666

Den rollebaserede brugeroplevelse

Hvordan gør du tingene nemmere for dig selv vi hverdagen? Rydder op i rodet? Organiserer det, der er tilbage? Lægger tingene et sted, hvor du nemt og hurtigt kan få fat i dem?

Det er lige præcis det, den rollebaserede brugeroplevelse i Microsoft Dynamics NAV 2015 gør for dig.. Det skjuler den del af systemet, som dine kolleger bruger – den del, som du egentlig ikke behøver at kunne.

Sådan køber du Microsoft Dynamics NAV

STARTPAKKEN

 

Små og mellemstore virksomhed kan komme i gang hurtigt og billigt med Microsoft Dynamics NAV 2015. Startpakken tilbyder grundlæggende funktionalitet til økonomistyring, distribution (Salg, Køb & Lager) og sager, samt tre fulde brugerlicenser til én samlet pris.

Den inkluderede funktionalitet i Startpakken er designet til at hjælpe kunderne med at:

  • Opnå kontrol over og indblik i deres økonomi.
  • Håndtere købs- og salgsprocessen, herunder styre lageret.
  • Håndtere bank, betalinger, valuta og likviditet.
  • Holde styr på forretningsrelationer og medarbejdere.

For mange virksomheder vil licensen til Startpakken være tilstrækkelig.

DEN UDVIDEDE PAKKE

 

Virksomheder, der har mere avancerede behov, kan tilkøbe den valgfrie udvidelsespakke, der tilføjer ekstra funktionalitet. Den udvidede pakke giver mulighed for, at integrere Startpakkens økonomi- og distributionsstyring med bredere og dybere funktionalitet såsom:

  • Produktion – til styring af produktionsprocessen.
  • Logistik – til styring af lagerprocesser.
  • Relationsstyring (CRM) – til håndtering af aktiviteter mod kunder og leverandører.
  • Service – til styring af servicekontrakter og -opgaver.

De første tre fulde brugere, inkluderet i startpakken, får adgang til den samlede funktionalitet.

Interesseret i Navision? Ring nu på 33 98 63 98